Kızlar artık tükentim oğlumun yemek yememesi beni çileden çıkarıyor endokrinoloji gittik herhangi bir sorun yok yemediği için boy ve kilo geriliği var dedi gastroya gittik yeterli beslenmedigi için dedi raporlu mamaya başladık. Çok iştahsız bir çocuk kendim spraktin aldım ama hiç fayda etmedi polivit aldım biraz biraz yedi ama adam akıllı oturup yemesi yok sürekli ayakta hareket halinde diğer çocuklar gibi sofraya oturup yesin kalksin istiyorum. Biberon istiyor kolayına geliyor diye onu da vermiyorum 1 haftadir ağzında büyütüyor bir lokma şeyi dakikalarca çiğniyor hadi oğlum yut diyerek yutuyor herseyi oyuna çeviriyor yemeği de aynı şekilde masanın üzerinde geziniyor ağzına kaşığı uzatıyorum anne bak araba anne bilmem ne yememek için dikkati sürekli başka yerlerde yemek de değil. Delirme noktasına geldim bazen midesinin olmadığını düşünüyorum 3 yaşına girecek 11 kilo hala raporlu mama da kilo aldırmadı çünkü yemediği için çok sinirli ağlıyor herşeye lütfen yardım edin annelerrrrr