Tas0525 daha hic iki yemedi kizim 5 aylik ve son rp1 leri yiyor raporumuz var ama yazilan kadar rp1 bulamadik bu yediklerini dahi parayla aldm zaten 🤦🏼♀️ rp2 icinde stok sorunu oldugu icin aliyorum cunku 1 ler bitmek uzere.. ha kilo konusuna gelrsek bnm kizim zaten gelisim geriligi ile dogdu ne boyu ne kilosu persentil tablosunda yoktu bile birde ustune alerji ve beslenme reddi eklendgi icin hala persentil tablosunda 3un bile altinda gidiyor ama bizim durumumuz baska bu nedenle baska anneler yorum yapsa daha dogru bir ornek olur sizin icin