lilasmomy imkanınız varsa merkezi yazın derim. Sel de olmuyor doğru düzgün öyle yağmur da yağmıyor kış harici, mevsimler hayli değişti. Nem olayı evet var ama rahat edeceğiniz bi şehir. Arkadaşım 4 sene görev yaptı karsa tayinleri çıktı o sebepten gittiler eşi Balıkesirli kendisi Erzincanlı buraya yerleşmeyi düşünüyorlar. Endişe etmeyin yani. Memnun kalırsınız her açıdan.