Ben mezun sınıf öğretmeniyim. Mezun olur olmaz özele başladım 5. yılım evlendim çocuk derken özelde devam ediyorum. Sınava da hiç girmedim( çok pişmanım ) heves edip ilk defa geçen sene girdim onda da 20 bin atama verdiler ben de 4093 sıradaydım bizim bölüm en az 5 bin alırdı. Ama şansıma geçenki atamada 3300 aldı bu sene daha az atama verdi ve 4300 kişi aldım şansıma 😭😭 sizce tekrar sınava çalışmalı mıyım ags çalışmayı düşünen annelerim var mı motive olalım istiyorum belki başlarız bir yerden burda maaş fena değil ama şartları da öyle ağır değil ama insan MEBe de atanmak istiyor sanki 🌸