Başta kendimde dahil olmak üzere çoğumuz istemsizce bebeklerimizi kıyaslıyoruz onun dişi çıktı bizim niye çıkmadı yok komsunun çocuğu emekliyor bizim ki emeklemiyor yok ayse 2 yaşında konustu bizimki konusmuyor gibi gibi istemeden hata yapıyoruz farkında mıyız .. bir çocuğu dünyaya getirmek büyütmek ne kadar zor ve meşakkatliymiş anne olunca anladım ama iyide Anneyim çok şükür 🌸 Allah hepimize yardım etsin sağlık güc kuvvet versin 🌸