re11 tamamen geçti diyemem ama azaldı. Ben de olduktan sonra gördüm bu zamanlarda atak olabiliyormuş çevreyi çok fark etmeye başladıkları icin. Dün akşam biz de yaşadık bir kriz, 7 buçukta uykusu gelmişti kucağımda salladım uyudu hemen, ama sonra uyandı uyudu uyandı ağladı tekrar uyudu falan derken 10da ancak yatağına koyabildik. Gündüz böyle bir sorun olmamıştı mesela🤷🏻