Hiilyuss cansukarakasy biz kullanıyoruz tek gaz yapmayan mama oldu bize. Kilo alımı da iyi 7.ay da başladık devam ediyoruz
perla_ cansukarakasy sma ama tavsiye ederim ben kendi bebeğime vermiyor ama eltim bebeğine veriyor ve çok güzel kilo alımı oldu
cansukarakasy Hiilyuss biz şuan 1.5-2 aylığız Aptamil kullanıyoruz ama bebelac merak ettim kabız yapar mı diye
Hiilyuss cansukarakasy sma da kabız yapmsıtı bizi😂 herkwse yaramıyor işte her mama deneye deneye bulunuyo malesef