nnoktaa Haydi oyun zamanı 🤩🤩🤩 Yaz Mı? Kış Mı? Benim kış. Yazın sınırsız tam pansiyon tatil yapmıyorsam sevmiyorum yazı 😆 Siz de bir üstteki yorumun sorusunu cevaplayın sonra kendi sorunuzu bırakın?
Feyzosumunannesi nnoktaa Sonbahar ve ilkbaharı çok severim. Ama Ben kış kadınıyım sen seversin sevmezsin 🙊😝😝😝 Mersin de yaşadığımız için kışın çoook bir soğuk görmüyoruz ama yazın alev alıyor buralar. Kafanı camdan çıkaramıyorsun o yüzden Kış butonuna basmak istiyorum 😝
myavocado nnoktaa keisnlikle yaz ☀️ ama yazla birlikte tam pansiyon tatile de hayır demem 😜 Pekiiiiiii, Çay mı 🫖 Kahve mi ☕ ???
milletsanakanalizemiolacak nnoktaa Ben yaz insanıyım yazın İzmir’e gidip tatilin dibine vuruyorum kar altında donmaktan da 40 derecede kavrulmak favorim 🤣🤣 ben deniz,kum,güneş insanıyım
myavocado mss_12 pazar seviyorum bir sürü çeşit olması her aradığımı bulmak güzel oluyor😆 Kolye mi, bileklik mi
Pirasalipuding myavocado yabancı dizi hem kısa hem konuları çok güzel 🎬 Pekii kalabalık mı yalnızlık mı؟؟