64 günlük bebeğim önceden ne zaman emzirmeye başladıysam tam 2 saat sonra göğsüme bir sızı girerdi. Şimdi o aralık uzadı 3 saati de geçiyor. Bazen hiç olmuyor bebek çekince oluyor. Zaten memede de 4-5 dk emdikten sonra huzursuzlanan bir bebek herhalde sütüm yetmiyor deyip günde bir sefer 90 ml mama veriyordum 2780 doğdu ilk ay mama vermedim hiç kilosu 4 olmuştu. Dün iki ay kontrolüne götürdüm 5500 olmuş 35 güne 1.5 kilo almış ama işte günde bir sefer mama veriyorum sütüm yetmiyor desem o kadar kiloyu sadece mamadan alması imkansız yoksa neden memede huzursuz gazı da yok süt akışı mı yavaşlıyor bilmiyorum ve neden o sızı artık çok geç giriyor ya da girmiyor. Bir de artık uzun süre emzirmeysem göğüslerim çok sert oluyor önceden 2 saate sertleştirdi.