bilgekusss Kızlar bebeğimizin cildi atopik, sağ yanağındaki egzama bir türlü geçmedi. Doktorlar atoderm verdi. Öpmüyoruz, sık sık nemlendiriyoruz ama yok aynı hala. Sizin önerdiğiniz bir şey var mı? Gece uykusundan uyandırıyor, kaşıyor sürekli 😭
deryaren bilgekusss Aynı durumdan muzdaribim bizimde sağ yanak geçen kanattı kasımaktan doktorumuz mamayı degistirdi süt alerjisinden şüpheleniyor bakalım nolcak
bilgekusss deryaren ah kıyamam, iki doktora götürdük ikisi de aynı şeyleri tavsiye ettiler ben de alerjiden şüphelendim açıkçası ek gıda dönemindeyiz, 9 buçuk aylığız
biyikkubra deryaren bizdede aynı sorun var aptamilin alerji mamasını verdi doktor ama tadı kötü olduğu için içmiyor sonuç verirse bilgilendirirmisiniz buradan
omer47 deryaren ya bende bebeğimi 4 aylıkken götürdüm egzama dedi losyon verdi öpmeyin hep nemlendirin dedi Bebek yağı verdi ama halla aynı 8 aylıkta oldu 9a da gidiyor halla aynı baya bı kaşıyor artık yaz olduğu için ara ra kanıyor yaa bizde napacaz şaştık kaldık gerçekten
Gul-bsr 3 yaşında olduk yanaklar hala böyle sıcakta soğukta şimdi bioxcin atopicare kullanıyorum baya yumuşattı diğerleri çok pahalı güneş kremi sürüyorum yazın mutlaka
bilgekusss Gul-bsr çok geçmiş olsun hazale966 stelatopia kullanmıştım ama faydasını göremedim onun da intens i sipariş vereceğim
bilgekusss biyikkubra alerji mamalarının tası çok kötü gerçekten evolvia rp var bizde kutusunu bile hiç açamadık açıkçası içmez diye ama o zamanlar alerji gibi bir durum yoktu doktor ne olur olmaz diye vermişti
bilgekusss biyikkubra bir de alerji testi yaptırdınız mı, süt alerjisi olduğunu düşünerek mi verdi acaba doktorunuz?
hazale966 bilgekusss intense stelopia kullan cnm🌸 biz onunla geçirdik kıyafetlerden kaynaklı benim bebeginde gıdısında egzama olmhstu