Bebeğim akşam 9 dan beri meme almıyor gece 2 de uyudu normalde o saate kadar en az 3 5 kere isterdi son 2 gecedir sadece sabaha karşı kalkıp emiyordu ki normalde gece 8 kere falan kalkıp emiyordu şimdi asla kabul etmiyorda neden böyle oldu birden bu aylarda başına gelen var mı☹️ normalde meme ile uyuyordu uyandı uyuyamıyor meme de almadığı için ve süt kanalımda tıkanıklık var elle sağıyorum ama o da geçmiyor iyice tıkanacak diye korkuyorum😢