9 aylık oldu bebeğim. Geceleride gündüzleride daha rahatlarım kendime zaman ayırabılırım diye düşünüyordum. Ama malesef halen daha devam eden 2 saatlik emzirme serüvenlerim var. Çok yorulmuşdum yorulmaya devam. Bi saattir anca uyudu ve sadece meme de istyor buyuk ıhtımal bırazdan yıne kalkıcak. Sadece benım kucagımı ıstıyor uyutmaya calısınca mızmızlanıyor ama gözyası yok. Aynısını eşimdede yapıyor. Ama gel görelim ki sürekli ben uyutmak zorunda kalıyorum. Nerdeyse 10 kılo oldu. Nıye yoruluyosun emzır susar laflarındna bıktım usandım. Anlaşılmıyorum bu yorgunluguna yorgunluk katıyor. Neden böyle ? Emzirmek neden yıpratıcı