Merhaba 🌸
Bebekken biogai kullandırmıştı doktorumuz memnundum 1,5 yaşında kabızlık sorunu yaşadık o zaman ve antibiyotik kullanımı sonrası kullandığımız doktor önerisi ile enterogermina kids ayrıca nbl de alabilirsiniz demişti kullanım kolaylığı açısından ben enterogermina kids tercih etmiştim yine doktorunuza danışın tabi🌸
(Reklam yazayımda nolur nolmaz)