kcihan biz. 40 indan sonra bazen 1 hafta da 1 kez bazen 8 gunde 1 .bazen 9 günde bir kez yapardı bazen 2 3 gun üst üste gunde 1 bazen 2 kez yapardı. Gazı kokardı bizimde. Ama hic huysuz olmazdı. Çok uzun sürünce fitilin 3 te 1 ini verirdim. Öyle yapmamı doktor söylemişti. Sizde danışın. Ek gıda ya başlayınca düzene girmeye başladı. Korkma anne sütü alan çocuğun 10 güne kadar yapmaması normal önemli olan gazını rahat cikariyor mu ve huysuz değilse sıkıntı yapmana gerek yok.