Merhaaba arkadaslar bebegim su zamana kadsr cok iyi kilo aldı ilk aylar 1 kilo en son ay 500 gram aldı ama 25 gündür sadece 150 gram almış 3 saatte bir emiyor gece 2 kere emiyor ama neden bu kadar az kilo aldı anlamiyorum sütümü bardaga sagdım bir beklettim üstü sarı şekilde yag oldu hani yagsızda degil gibi sütüm ama neden böyle yaşayan var mi bu durumu ?