Selammmmm size ssvd hikayemden bahsetmek istiyorummm.
Öncelikle çok istediğim birşeydi rabbim nasip etti çok şükür🥹
3 yaşında bir kızım var, 2. Hamileliğimi öğrendiğimde direk ben ssvd yapıcam ve normal doğurucam diye düşünmüştüm.Edirnede yaşıyorum ve edirnede bunu destekleyen hiç bir doktor yok. Mecburen İstanbulda doktor arayışlarına girdim. İlk olarak kendime özel ebe tuttum. Bana o kdar şifalı geldiki önerdiği bitki çayı, kitaplar, nefesler çok iyi ilerledik. Bi kaç hafta önce sancılarım başlamıştı. 1 cm açıklığım olmuştu. Ama tabiki ben çok hareketliydim. Sürekli yürüdüm dışarda vakit geçirdim, parkta , evde yatma tarafında değildim.Dün gece itibariyle sancılarım sıklaşmaya başladı. Gece 3 gibi Hastaneye geldiğimizde 2,5 cm açılmam başlamıştı 3 saat içinde 5 cm oldu daha sonra merdiven indim çıktım her sancı gelişini merdivende karşıladım son çıkışlarda artık ıkınma isteğim gelmeye başlamıştı. O sırada havuzu doldurdum derken saat 8 bucuk olmuştu. 9:10 gece havuza girdim. Suda iyicene iyi geldi yumuşattı rahatlattı beni sancılarımı karşılamaya başladım o sırada çok güçlü ıkınmalarım geliyordu. Bir an yapamıcağımı düşündüm ebem hemen destek oldu eşimde o sırada yanımda bana destek oldu saat 11:38 de oğlumuzu kucağımıza aldıkk💖 daha sonra bebeğimi hemen ten tene temas için kucağıma koydular çok şaşkındım, çok şükür ne suni sancı ne kesi ne dikiş hiç biri olmadı.eşim göbek kordonunu kesti sonra ben direk yatağıma geçtim ayaklandım çok şükür rabbime kolay doğum nasip etti💖