Gripten göz şişmez diye bilyirım hafif bir göz enfeksiyonu olabilir .göz pınarına minik dokunuşlar yapın kanalı tıkanmıştır çapaklanma yoğun mu,göz damarı masajı var bebekler için Youtubede açın bakın .oğlumda olmuştu burdan biri söylemişti çayı pamuğa döküp ılıkça silerdim üstüne o masajı yapardım 2-3 güne geçmişti .o ayda çocuklar çok tedirgin ediyor ama korkma inşallah bişey olmaz.bide bol emzir en iyi antibiyotik anne sütüdür. Sağlıklı şeyler ye sütüne geçsin .