begonviller Kızımın saçları doğduğundan beri siyahtı hiç kestirmemiştim şimdi 14 aylık alttan gelen saçlar sarı renkli gelmeye başladı saçlarını kestirmeli miyim olağan akışına mı bırakmalıyım
denizalismom begonviller benim oğlum da ilk doğduğunda saçları siyahtı 5-6 ayından sonra kumral sarı gelmeye başladı . Biz makasla kestirdik iki kez ama bişey olmadı
mmisa begonviller 😘nye kestirmek istediğini pek anlamadım altı koyu üstü açıkmı duruyor yani? Uzun saç çok tatlı oluyor bebişlerde ama daralıyor falansa kes veya ne düşnyorsan
Nikita begonviller kızımın da siyahtı. Sonradan açık kumrala dönüştü. Doğumda gelen saçları uçlarda siyah görünüyordu. Omuzlarına kadar gelince siyah kısımları kestim. Sakın dipten kestirmeyin. Çok pişman olursunuz.
begonviller denizalismom bende doğduğundan beri hiç kestirmedim kestirsem yeni gelen renk daha baskın şekilde ortaya çıkar mı ki diye ikilemde kalmıştım