ben ani bir şekilde sezaryen doğuma alındım akşam altıda doğum yaptım bebeğimle ameliyathanede çok kısa ten tene temas yaptık sonrasında yine her şey yolundayken ani bir şekilde küveze aldılar ben onu ilk kez ameliyathaneden sonra gece 11de küvezde gördüm şimdi arkadaşlar bebeğim 2 aylık maşallah her şey yolunda ama yaklaşık 5 haftadır akşam altıda başlayıp gece 11de sona eren ağlama krizlerimiz oluyor sebepsiz sürekli meme istiyor ama memeyide tutmuyor yorulup acıktığında aralarda besleniyor yani küme beslenme gibi ben bunun doğum yaptığım gün ikimizin bu saatler diliminde zorluk çektiği kavuşamadığı için olduğunu düşünüyorum böyle bir şey yaşayan oldu mu olduysa nasıl bir yol izlediniz