Oğlum daha 9aylık hastaneye götürdüm kontrole eve geldim bütün vücudu kırmızı nokta şeklnde oldu . Ertesi gün tekrar gittim doktor viral döküntü dedi ve Ataraks verdi günde 3kez 1ml. Salı gününe tekrar çağırdı Ağır gelmezmi korkuyorum lütfen aranızda durumu yaşayan varmı?