cansukarakasy Biz şuan Aptamil kullanıyoruz ama etrafımızdakiler bebelac daha iyi diyor kilo alımı daha hızlı olur diyor sizce doğru mu
myavocado cansukarakasy hipp kullandık hep kilo alımı iyi gitti, gaz - kabızlık veya başka bir olumsuzluk da yaşamadık. Hipp, Golden goat, sma, Aptamil olabilir demişti doktorumuz da Bebelac önermedi.
Miracinannesi_ cansukarakasy aptamille bebelacin içeriği aynı olmakla beraber aptamilin besin ve vitamin değerleri daha yüksek.. kutu içeriklerini karsilastirdiginizda sizde görebilirsiniz. Ben ikisini de kullandım aksine bebelac kullanırken kilo alımı yavaşladı aptamille devam ettim