afrAybars Laydaren bende işini bilen birine yaptırırım canım içimin rahat etmesi açısından en iyisini yapmışsın
kdjdkd afrAybars geçen yıl kuzenimin çocuğu düşmüştü 2. Kattan aynı gün hemen bende yaptırmıştım 3. Kattaydık benim oğlanlarda hep çıkmaya çalışıyordu balkon demirine şimdi çok rahatım balkon hep açık örümcek gibi iplerde geziyorlar 🫠
afrAybars kdjdkd bende 2 saat önce aradım yarın gelip ölçü alacaklar inşallah. Çok geçmiş olsun düşen çocuk iyi mi?