mlkkck06 Arkadaşlar bilmiyorum benim gibi olan varmı sırf gaz yüzünden geceleri sürekli uyanıyor ve çıkarıyor ama çıkarınca ağlıyor Gündüz hiç bir problem yok gece başlıyor ne oluyorsa
durusoy mlkkck06 gazdan olmayabilir 9 aylık olmış artık gaz değildir o reflüden olabilir reflüsü var mı
ymrrrr 9 buçuk ay hala aynıyız doktora sordum geçen aynı durumu kabızlık yaşıyor mu genel olarak arda sıra da kabız oluyor mu diye sordu oluyor çoğu zaman toparlıyor sonra probiyotik kullanmamı önerdi o sancıları an aza indiriyormuş
Pamukpasta ymrrrr bizim bagirsak tepkili alerjimiz vardı baştan beri gazliydi.şu anda tepki yok ama dediğiniz gibi kabızlık var. Probiyotik kullanıyorum bir ayı geçti pek değişen bişey olmazdı diyebilirim
mlkkck06 Probiyotikte kullandım hiç bir işe yaramadı aynıydı hatta daha kötü oldu kabızlık desem yaşamıyoruz öyle birşey ama neden anlamıyorum
[silindi] mlkkck06 gaz olduğuna emin msiniz baya büyümüş çünkü farklı bir mide bağırsak rahatsızlığı olabilir mi
Minnok mlkkck06 biz de 8 aylığız bizde de aynı. Gündüz hareketli oldğu için sorun yok sürekli gaz çıkarıyor zaten ama gece hareketsiz yattığı için sanırım gece yarısı çuğluk çığlığa uyanıyor 2 gecede 1 kesin yaşıyoruz biraz hareket ediyor biraz masaj yapıyoruz biraz emiyor anca çıkarıp uyuyor. Aşırı gazlı bebekti minikken de
Minnok oylesinebiri__ hangi damlayı kullanıyorsunuz belki biz de geceleri için destek alabiliriz zor oluyor çünkü bazen üst üste gelince insan çaresiz kalıyor
minikmisimben mlkkck06 ben bir yerde okumuştum faydası oldu mustela göğüs balsamı sürüyorum ağrısını anladığımda etki edince gazını çıkarıyor ve rahatlıyor 11 aylık olacağız nerdeyse 3 aydır kullanıyorum ihtiyaç oldukça
minikmisimben baharyazar karnına masaj yapıyorum az bir miktar alıp ayak altınada sürüyorlarmış ama ben sürmedim ayağını ağzına alıyır bazen☺️ büyük kızım 7 yaşında o öksürüyordu ona da sürdüm göğsüne ve sırtına gece öksürmeden uyudu 2 gündüz öksürüyor gece rahat uyuyor ben çok memnun kaldım