Sara_kucuk benim de böyle idi
32.haftaya kadar çıkmasını bekledi doktorum ama 1,5 cm çıktı yukarı ama sadece rahimağzını kapamıyor sınırda idi
Hep tetikte idim
Hiç kanamam olmadı
Sakınmadım çok kendimi ama yine de dikkatliydim ağır kaldırma çok yormama açısından
37 +0 da geldi yawrum sağlıkla
Tabiki mecburen sezaryen ile
Kanamam çok olmuş ama kanımı hamilelikte hep güzel düzeyde tutmuştuk takviyelerle
(Hatırlamıyorum kan ilacımı)
Yüreğinizi yormayın
Sağlıkla alın kucağınıza inşallah