Bu elinizle mudahale edebileceğiniz ve duzeltebilceginiz birsey olsada lutfen doktora götürün benim bebeğim dogustan sag ayak pes ekinavaruslu dogdu yani çarpık bacak sag ayagi bilekten ice dogru dönüktü doğduğu hastanedeki doktor masaj yap düzelir dedi fakat ole bir sey degil isin ehli olan bir doktoe bulup tedavisine basladik biz yaklasik 1 hafta arayla 9 alci yapildi sonra asilatomi oldu yani ayağının arkasindaki kasi gevsettiler sonra 1 alci daha yapildi sonra ortez denilen arasi demirli bi ayakkabi giymeye basladi ilk 3 ay 23 saat sonra sadece gece uykularında ve nerden baksaniz 2 3 yasina kadar giyicek ayak normal pozisyonu aldi fakar nuks etme durumuna karsi ayakkabi giyiyor ufacık bir masajla yanlis bir hamleyle cocugunuzun yurumesine engel olabilirsiniz bu yuzden lutfen uzman bi doktordan gorus alin istanbuldaysaniz cocuk ortopedi uzmani salih marangozu tavsiye ederim cok sukur ki benim kizim suansa 11 aylik kotu gunler geride kaldi ve yurumeye başladı