Ballloglum 3,5 yaşında iki kere üst üste grip oldu hala öksürüyor ama iştahsızlık devam ediyor normal mi? İki lokma yiyip doydum diyor. Zaten zayıf bi çocuk iyice zayıflar diye korkuuroum. Hastalanınca iştahı gidiyor mu sizin çocukların
Belinays_mom Ballloglum çok geçmiş olsun. Tabikii tam toparlanıyor yemeğe başlıyor bi baktın hasta oldu iştah sıfırlanıyor.Boğazları yanıyor rahatça yiyemiyorlar çok zor
Ballloglum Belinays_mom ya aslında iyileşti ama öksürük var sanırım tam iyileşmedi bir haftadır tam iştahı yok hep erişte makarna istiyor benden
Belinays_mom Ballloglum bence iyleşmemiştir tam anlamıyla. Benim oğlum da makarnaya takmış😀İyleşsinler de napalımm açmı bırakcaz
Ballloglum Belinays_mom sizinki de mi hastayken yemiyor. Böyle ağzında lokmalar büyüyor yutmuyor bekletiyor sinir oluyorum.