Annecik-06 bizde 8 aylık olduk maalesef bizde çok iştahsiz ilerliyoruz, sabah yoğurt yumurta sarısı deniyorum iki kaşık zor veriyorum gerisini asla yemio öğlen çorba vs yapıyorum tarhana olsun şehri çorbası ama sevmiyor çok çok zor yaa iki kaşık versem sukredecem, muzlu yoğurt yer üç dört kaşık onunla ayakta işte, anne sütü çok az emer mama deniyorum onu akşamları veriyorum gün içinde yemio deniyorum onu içiyor biraz daha sanki ama böyle ilerleyemeyiz tabiki mama yoğurt olmaz hep ne yapsam çöp oluyo hevesimde kalmio bisy denemeye çok üzücü bisy yaşamayan bilmiyo sadece uzaktan yorum yaparlar haklı sayarak kendilerini..