moryazma Divayorgunxx Evet kendim de hemşireyim zaten . Yasminden de memnun kalanlar var fakat benim migrenim olduğu için onu kullanmadım yasemin migren atağını tetikleyebiliyor . Rahatsızlığnızı vsr ise bilgilendirmek için söylemek istedim.
Bunedunyakardesim moryazma evet bende onu kullandım ve 1 hafta boyunca her gün migren ataklarim geldi bir daha asla bulaşmam
tospikannesi_ Divayorgunxx 2 yıldır spiralliyim memnunum bugün bir çocuk daha doğursam yarın direk yine koşa koşa spiral taktırırım. Dert tasa yok. Rahat yokmuş gibi ..
guneyokyanus Zyland kullaniyorum 9 aydir emziriyodum ayni zamanda ara kanama yapiyor bana memnun degilim ama koruma konusunda koruyor
nisapoyraz Divayorgunxx doktoruma sorduğumda emziren anneler için var dedi eczaneye sor dedi 4 aydır kullanıyorum illaki hormonları etkiliyor şubat ayında 2 kez regl oldum 2 aydır olmuyorum
tospikannesi_ Divayorgunxx birinden birini kullanıcan🤣🤣 Yani kendine göre olanı seç ben mesela hap kullanamam zaten sevmiyorum hap tarzı şeyleri ekstra günü gününe saatine dikkat edemem illa unuttuğum muhakkak olur o yüzden spiral istedim ve çok çok memnunum rahatım yine olsa yine bunu kullanırdım. Hiçbiri %100 korumuyor
Birdunyabircennetannesi Divayorgunxx 2.5 3 senedir YAZZ kullanıyordum En yan etkisiz olanı bu araştırıp kullandım Adetim günü gününe oluyordu genellikle
aysebb Divayorgunxx Benim kızım 18 aylık 40 ımdan beri hapla korunuyorum emziriyorum. Zlynda kullanıyorum
asmingul487_ Yeni doğum yaptım doktorum dogum kontrol hapı verdi saatinde icmek sknti alarm kurmasam garanti unutrm😅spiral de korkuyorm takmaya geriyor beni implantda migren varsa tetikliyorms
Taftafgiller Divayorgunxx Bende 40 insan beri Zlynda ile korunuyorum daha öncesinde 5 sene hapla korundum belli bi zaman sonra geri çekilme bile yapmaya gerek yok bence çok güzel koruyor. Ama şu an emziren annelere özel hap olduğu için yinede geri çekilme olmalı bence emzirme bitip Yasmin vs geçene kadar