betul97_ eses123 İçine çıtçıtlı atlet üstüne de normal kalınlıkta bir pijama üstüne de ince bir örtü örtüyorum ben
defnesmom3 eses123 uyuduğu oda sıcaksa ne kalın ne ince ortası olan bir şey giydirebilirsiniz üstünü açıyorsa 1.tog uyku tulumu giydirebilirsiniz
maygirl eses123 1 tog tulumla uyutuyorum 23 24 derecede uzerinide ortmuyoruz.1 tog yeterli bu ısılara
betul97_ 27m Bu arada benim kombim kapalı gece belki 21 derece oluyordur ama doğduğundan beri hiç alıştırmadığım için hep böyle uyuyor