Kızlar önce ki postlarımı okuyanlar bilir 12 gündür tuvalet eğitimi sürecindeydim başlara göre bu son zamanlar çişini yapma süresi uzamıştı ama bugün diğer günlere göre ( ilk gün de dahil ) çok aşırı idrara çıkmaya başladı. 20 dk içinde 5 defa falan çıktı 3 kere altına 2 kere tuvalete yani
Üşüttü mü sizce veya enfeksiyon mu kaptı