Merhaba arkadaşlar bebegım 3 ay 11 günlük, emmek istiyor fakat memeye gelince max 2 3 dk sonra sanki bişey olmuş gibi aglıyor, kucağımda biraz sakinleştirdikten sonra tekrar meme veriyorum yine 3 dk sonra başlıyor aglamaya ne yapmam lazım sizce sebebi ne olabilir yardımcı olun lütfen! :(