sgzm neocate diye alerji mama verdiler. Ama ne yapsam icmedi 2 3 krre denedim icincexe kustu. Alerji mamasi kullaniyorsaniz icinde vanilya varmis bi tek starbuckta varmis icine 1 2 damla koyuyormussunuz tatlanıyormuş o zaman içiyor dediler belki sende deneyebilirsin