Kızlar oğlum 37+3 de doğdu acil sezeryana aldılar strese girmiş uyuyordu hep anne karnında. Doğmadan önce kontrolde doktor 34+6 haftalık kilosu dedi sonra doğdu oğlum doğum kilosu 2160 boyu 43 cm. Ebe gelişimi geriden gelmiş dedi. Bu ileride sorun olur mı? Bir de böyle doğan bebeği olan var mı? Mama meme olarak ilerliyoruz şuan. Günde 3 kere mama diğerleri meme