Kızlar bebeğim 4 aylik ve kakasını yapmıyor diye doktora gittim ve ultrasonda baktıklarında sol böbreğinde genişleme ve kim gördüler bu şekilde olan varmi kan ve idrar aldılar sonuç bekliyorum ama hastanede çalışan görevlinin yuzune benim idrar numunem Red edildi bu kadar yeter deyip bizi başından saldı ve ve yeniden istiyorlar ben kendi sehrimden başka şehre gittim randevu bulamadığım icin