Efeemoom Kızlar oğlumu kreşe vermeyi düşünüyorum artık evde asla tatmin olmuyor etkinlik filan. Herseyi tükettik tv izlemedigimiz için çokta hareketli. Psikoloğa götürüp danışayım tabii hazır mı kreş ortamına diye herseyi onayladı. Bende çalışmayı çok özledim zaten. Bu yaş aralığında kreşe verip güzel sonuçlar alan var mı çocuğunda merak ediyorum. Son olarak lütfen herkesin fikrine saygı duyun ve postun altına çok erken vs yazmayın. Kimse kimsenin çocuğunu daha fazla düşünemez
Snp57asel Efeemoom eltim kızını vermiş kreşe oda 3 yaşında sabahları gidiyormuş galiba kendisi ise başlayacam diye vermiş öyle resim video falan atiyoda gayet mutlu gözüküyor bir sürü etkinlik yapıyorlarmis benim kızım da 1.5 yaşında ama o yaşta ben kiyipta veremem bide çeşit çeşit insanlar var Allah korusun haberlerde görüyorum da
Busramiray26 Efeemoom ben çalışmayı düşünmediğim halde 2 yaşında yaz kreşine vermeyi düşünüyorum güvendiğin güzel deneyimli bir kreş olduğu sürece ne sorun olacak ki bence en iyisini yaparsın gelişimini olumlu yönde etkliyor Eltim oğlunu 2.5 yaşında başlattı dil gelişim ve motor gelişimine çok etkisi oldu
Sedas00 Efeemoom çocuğunuzun uyum sağlayacağını alışacağını düşünüyorsanız verin bence. Gerçekten gelişimini çok etkiliyor yeme içme bez dil gelişimi vs tabi güvenilir butik tarzı daha iyi olur diye düşünüyorum 🙏🏻 kızım 3 yaşında geçen gün görüşmeler yaptık normalde benden asla ayrılmaz ama biz görüşme yaparken diğer çocuklarla öğretmen gözetiminde oyun oynadı çok hoşuma gitti ama yaşadığımız kasabada çok yüksek fiyatlar 😔
AlpSol Efeemoom şu an hastalık olma ihtimali yüksek çocuğunuz hastalanınca siz de doğru düzgün çalışamıyorsunuz Yazın yaz okullar başlar o zaman verirseniz hem hasta olmaz hem çocuklar az olur hem de okullar açılıncaya kadar okul ortakına alışmış olur çocuğunuz
Usnac1995 AlpSol Yaz okulu derken yine kreşlerden mi bahsediyorsunuz. Bende vermeyi düşünüyorum da başka bir postta bir arkadaşta böyle söylemişti.
AlpSol Usnac1995 evet kreşlerde haziran ortası veya sonunda yaz okulu başlıyor Daha az çocuk daha farklı program yapıyorlar
Usnac1995 100710 Yaz okulları oluyor biliyorum ama mesela göndermek istediğim kreşte böylr bir şey var mı onu anlamadım Sonuçta kışın kreşe giden çocuklar yazında gidiyor. Yine aynı kalabalık olur diye düşünüyorum
Usnac1995 AlpSol Aa farklı bir program ile yapıyolarsa mükemmel. Alışması da daha kolay olur. Ben bunu istediğim yerle bir görüşeyim ❤️
AlpSol Usnac1995 jimnastik, yoga, bale, havuz, at binme, orman oyunları gibi bir sürü etkinlikler var yaz okulunda İlk oğlumu yaz okula vermiştim hiç hasta olmadı İkinci oğlumu martta verdim hastalıktan mahvoldu