Yonca_81 ne güzel işte emerek uyuyosa aranızdaki bağdan dolayı güveniyo uyuyo ben bazen beşikte uyanınca alıorm tekrar emzirmeye iki dk sonra emerken tekrar uyuyo daldığı zaman da yatırıom sallamamış oluorm ama güzel yani yöntemin senin de keşke bütün bebişler sallamadan uyusa anneler de rahat etse 🥰