Merhaba
Arkadaşlar buradan bir kaç kez tunik aldım güzel geldi sorun yok ama en son bir trençkot aldım 27 martta teslim oldu olmayınca hemen geri aynı gün kargoladım 17 nisanda yatırıcaz dediler hala oyalıyorlar yarın tüketici haklarına şikayet edicem ama sizin de bilginiz olsun resmen mağdur ettiler kaç gün oldu yatırmadılar.