elifozkan Oğlum 3 yaşında hala durmuyor. Berber diyince bizim eşimiz ile tüylerimiz diken diken oluyor. Belki size abartıyorum gibi geliyor ama , bizi tek strese sokan oğlumun saç tıraşının zamanı gelmesi. O kadar çok ağlıyor ki , bizde nasıl atlatacağız bilmiyorum. 2 3 kişi zor tutuyoruz. Berber 100 tl istiyorsa eşim 300 tl veriyor o derece.