aysgll1 Oğlum 4 ay 9 günlük. Doktor bu ay yaptır dedi ama nerede yaptırabileceğimi söylemedi. Sağlık ocağında hemşireye sordum orda yapmıyorlarmış. Sizler nerede yaptırdınız?
hndathn aysgll1 sağlık ocağında. Doktordan ıslak ımzalı keseli reçeteyle beraber olması zorunlu yapiyor bızım sağlık ocağı
Acargun Sağlık ocağımız yapıp sisteme işliyor ama hastanelerin acilinde ya da aşı odalarında yaptırılabilir …sadece çocuk doktorunuz un imzalı kaşeli yazısını görmek isteyebilirler .:
1kub1ra aysgll1 ek ücret talep edebilir arayıp sor istersen ama eğer muane zamanına denk getirirsen ikisini bir arada çıkarmış olursun
saresununannesi aysgll1 bacım aşıyı eczaneden al takipli olduğun çocuk doktoruna git yapar sağlık ocağı sadece rota vurur
Scmnezgi aysgll1 hayır edilmedi zaten hastanede vardı doktorumuz direkt yaptı fiyatı zaten eczane ile aynıydı
aysgll1 1kub1ra nazenin3737 hndathn saresununannesi Arayıp öğrendim ezaneden alıp çocuk doktorumuza götüreceğiz orda yapacaklar
nazenin3737 Sağlık ocağı mecbur yapmak zorunda hemşire bize de ısrarla yapmayacağını söyledi. Reçete ile geleceğimizi de söyledik yapmam dedi. İlçe sağlık müdürlüğüne durumu biz iletince paşa paşa yaptı 🥹