Deliricem artık gerçekten
Kızıma küçükken hep blw yöntemi ile yemek verdim önüne koydum o yesin dedim enazindan ilerde de alışsın kendi yemeğe
Ama bir dönem yemek asla yemeği ekran izlerken yedi
Bende yeterki ac kalmasın dedim çünkü zayif bir bebek zaten sırf yesin diye ekran açtım ona telefondan çizgi film hayvan videoları izlerken yemek veriyordun
Şimdi alıştı telefonda yada ekrandan izlemeden asla yemiyor işin kötü kısmı
İzlerken de yemiyor öğlen 2 de en son yemek yedi beş saat geçti üstünden mama sandalyesine koyduğum an yemekden once direk telefonu istiyor ve açana kadar da ağlıyor
Bu sefer açıyorum
İzlerken yemek ağzında kalıyor ağzındaki yemeği unutuyor cignemiyor yemin ederim her öğün 45dk sürüyor yavaş yavaş lokması o ağzında bekletiyor deliriyorum bu sefer yemiyor diye
Bilsem ekransiz alışır Daha iyi yer gerekirse bir hafta ağlasın
Kesicen ekranı artik diyorum ama izlemeden de yemiyor izleyince de yemiyor en fazla üç lokma yöntemleriniz neler oneriiiii nasil yapsan daha iyi olur
Ama izlemeden hiç hiç yemiyor başlamıyor bile yemeğe
Milletin çocuğuna bakıyorum önüne koyuyor yemeği kendi kendine yiyiyor
İki yaşına giricek kızim