Merhabalar herkese. Oğlum 23 aylık. Çok uzun süredir mamayı sadece akşam uyurken içiyordu. Artık mamayı tamamen bırakmak istiyorum. Ama yemeği 7 gibi yediğimiz için ve 9 da uyuttuğum için sanırım acıkıyor. Zar zar iki gün ikna ettim mamasız uyuttum ama sanırım gece acıkıyor 4 5 gibi kalkıyor. Bir kere su verdim asla istemedi mama yapmak zorunda kaldım öyle uyudu tekrar. Sizler gece uyumadan önce bir şey veriyor musunuz? Ya da uyku maması irmik gibi şeyler mi yapıyorsunuz?