deryaren Bebegim 7 aylık kızlar ilk yazımız pijama takımları küçülmeye başlamış yenilerini alacağım gece nasil giydircegim kararsız kaldim uzun kollu pijama takımı mı yoksa şortlu kısa kollu mu hangisini kullanıyorsunuz ?
cokbilmismom deryaren ben geçen yaz hep kısa kollu zıbınla yatırdım hatta bazı aksam askılı. Bizim evimiz çok sıcak oluyor 26 28 derece klima çalıştırmadığımızda
tineanigra deryaren evinizin sıcaklık durumuna göre karar verin. O aylardayken bizim eski ev çok sıcak oluyordu çoğu zaman zıbın giydirip müslin örtüyordum
PeekaBoo_ deryaren bizim evimiz çok sıcak oluyor yazın bir zıbın altına sort ya da bazen şortlu geniş bir tulum giyiyor bazen de kısa kollu üst şort giydiriyorum evin sıcaklığına göre
deryaren PeekaBoo_ ben biraz sıcağı seviyorum şuan da odası 26 derece uzun kollu pijama takımı ince de müslin attim üstüne yazın kac derece oluyor ev onu kestiremiyorum ama😀
PeekaBoo_ deryaren bizim ev 28/29/30 falan oluyor biz ailecek çok sıcaktan hoşlanmıyorum benim oğlan yazın evde zıbınla bile yapış yapış ter oluyor
Deletedmom192 deryaren yalnız pıjama deyınce bebegımın hıc aklıma gelmemesı 😂😂 bır an annelerden bahaedıyorsanız sandım hemen baslıga bastım. Pıjama bayılıyorum cok sevıyorım sureklı stokluyorum ama kendıme 😂😂🤣
deryaren Deletedmom192 bende çok severim pijama 7 aydır hep pijamaylayım😀 bende oğluma çok stokluyordum artık bıraktım birçoğunu giydiremeden küçüldü artik daha mantıklı alışveriş yapicam😀
Ayshenn deryaren klima olmadığında sadece bez oluyordu oğlumun üstünde, çünkü sıcaklık 28-30 dereceni buluyordu. Klima oldukdan sonra kolsuz şortlu kısa zıbınla
deryaren Ayshenn yattığı oda 50.derecede olsa asla yapamayacağım bi hareket bezle yatırmak olur heralde 😀
Ballilokmam11 deryaren kısa kollu şortlu takım kullandı hep kızım da 1 yadlsindaydi geçen yaz çok sıcak oluyordu
Ayshenn deryaren giydiriyordum ama geceler durub ağlıyordu anne yanıyorum çok sıcak diye bende mecbur çıkarıyordum 🥲