akaneu İyi akşamlar kızlar çarşamba günü dolgu yapıldı dişime iyi uyuşmadığı için dört tane iğne yaptılar sorum şu dolgu yapılan dişim kaşınıyor ve ağrıyor dişimde aynı şekilde başına gelen var mı 🙁
tosbiksmoms akaneu merhaba çok uzun zaman olmuş ama dişinizin ağrısı sonra geçmiş miydi? bende geçen hafta yaptırdım ama çenemle beraber dişim ağrıyor.
tosbiksmoms akaneu ay kötü olmuş bende geçer diye bekliyorum ama geçmedi 1 hafta oldu artık. Aceba ceneme çok baskı oldu ondan mı dişten kaynaklı mi anlamadım.
akaneu tosbiksmoms geçmiş olsun bence siz yinede bir doktora görünün yoksa diş ağrısı çekilecek gibi değil 😕