papatya0909 çok teşekkürler ilk gittiğim KBB neden olduğunu bizde bilmiyoruz dedi. Sebepsiz bile olabilir bu durum dedi. Nöroloji meniere olabilir dedi. Dahiliye ye gittim demir depoların tükenmiş dedi ilaç basladi. Yani artık yoruldum doktora gitmekten başka sorunlarım da var. Aslında tekrar KBB ye gitmem gerekiyor. Meniere ise zaten onun tedavisi yok. Semptomlar hafifletiliyormus. 6 aydan beri ilaç kullanmama rağmen 1 hafta önce böyle kulağımda su kalmış da hışırdıyor gibi dalgalanıyor sanki böyle değişik bir ses. Çınlama. Basım dönecek diye okdr korktum ki olmadı şükür. Ama bu baş dönmesine bulantı kusma da ekleniyor tabi. Ayy hiç kimse yaşamasın çok kötü çok zor.desteksiz ayağa kalkamıyorum dengen bozuk yürürken basin dönüyor .Hep böyle kalırım zannetmiştim ilk oldugumda ama çok şükür daha iyiyim. Hiç ihmal etmeyin gerçekten baksın doktor belki sadece iltihap falan vardır. İçiniz rahat etsin