newmo defnerozamommy 37+6 da sezaryen ile doğdu 3200 dü hastaneden 2970 çıktık sarılık vardı gittikçe düşüyordu meme ve mama olarak ilerledik toparladık suan ağırlıklı meme sadece yatarken bir biberon mama veriyorum teşekkürler canım
yagmuryigitalp Mayazim 2ay 19günluken 7260ti 7ayliken 10kgydi diş yürüme falan derken şuan 14aylik 12.700 zayıf oldu 🥰