Elifinannesii_ bende kıyamadım bi anda kötü bi şekilde bıraksın istemedim. Çünkü huzur buluyodu resmen orda.. gece açtı cici yapıcam die. Süt falan dedi. Ama annecim meme acıyo, süt bitmiş bay bay yapmış bize dedim. Öptü🥲 Birşey sürüp tiksindirmektense, konusarak bıraktırmaya çalışmak daha iyi bence.. ve dahada bağlandı sanki bana. Gün içinde gelip sarılıp öpüyo beni sürekli kurban olduğum 🥲