Merhaba anneler benim oğlum 8 aylık ek gıdaya başladığımız zamandan bu yana yiyebileceği şeyleri tuzsuz şekersiz yaptım. Her şeyi vermedim tatlı vs yedirmedim bu tür şeylerden hep sakındım ama oğlum pek bir şey yemek istemiyor bu dönemde kilo alımı durdu zayıfladı doktor 3 aydır kontrollerde takip ediyor vs.. (dişten dolayı da zayıflamış olabilir) Bu aralar aklımı karıştıran şey bu kadar kısıtlayarak her şeyi yedirmeyerek yanlış mı yapıyoruz acaba sofradan yemekleri de tattırmaya başladım onları daha iştahlı yiyor. Biraz aklım karıştı siz nasıl yediriyorsunuz anam babam usulü mü yoksa 0 şeker 0 tuz mu, hiç evde yaptığınız tatlılardan vs yediriyor musunuz? Sizce bu şekilde mi vermek daha iyi yoksa anam babam usulü çokta kasmamak mı lazım? Tecrübeli anneler düşüncelerinizi merak ediyorum