Baybyuras Oğlum tam 10ay 3 günlük biri sorunca 10 aylık 15.den sonra on bucuk aylık diyorum kayın validem asla kabul etmiyor yanlış söylüyosun 11 içinde 12den gün alcak falan diyo yaşına soktu çocuğu böyle bi hesapmı var
aybarsmom34 Baybyuras Aslında kaynananda yanlış söylemiyor sende ama şimdi bunu ben nasıl anlatayım 😂
aslymom Baybyuras kayınvalide biyolojik olarak doğru söylüyor ama doktorların persentil tablosu vs dünya da da sizin dediğiniz gibi olduğu içni doğru olan hesaplama sizin hesabınız
forumgurmesi Baybyuras e 10 ay 3 günlükse zaten 11 içinde işte 11 bitince yani 27 gün sonra 12den gün alacak 😂
nnoktaa Baybyuras büyüklerin genelinde bu var sanırım neye göre hesaplıyorlar belli değil. 15 ay 18 günlük diyorum. Yok 16. Ayda diyorlar 😂 değiştiremiyoruz bu büyüklerim hesaplamasını 😂
ikibebedublekahve Baybyuras seninki doğru söylüyor benim ki 3-4 ay büyük söylüyordu nazara gelmesin diye 😓🤣
Miracinannesi_ Baybyuras kaynananin dediği gibi 11 ayın içinde oluyor ama soranlara bu kadar detay vermenize gerek yok 10 aylik desen de olur buçuk vs karistirmiyorum ben hiç ayının dolmasına son hafta kala 11 aylik diyebilirsin