egeniinnannesi Kırkımız çıktı. Bu saatten sonra beni neler bekliyor 🥹 geceleri ne kadar uyuyabilir? Benim bebeğim gece bıraksam 4 saat uyuyor. Beslemek için uyandırmalı mıyım? Tecrübeli annelerden bilgi aktarımı bekliyorumm
mondecaidensecmeler egeniinnannesi ben sarılık sorunu geçince gece uyandirmadim çok şükür sarılığı atlattık kilo sorunumuz yok.
sedatadik egeniinnannesi doktor bana 2.cocugumda kırk çıkınca elleme uyandırma acıkınca kendi uysnir büyümesi için uyku da çok önemli demişti öyle de yaptım şimdi 3 oldu 43 günlük olduk kendisi uyanıyor acıkınca özellikle gece 9 gece 2arasi gelişme büyüme saati diye okumuştum
nnoktaa egeniinnannesi sakin bi bebekti. Memeden ayrılmazdı. 1 yaştan sonra sakinliği biraz gitti memeden ayrılmaması baki 😂
mamylatte Bebepim 24 günlük üç gündür 2 saat felan uyuyor anca daha hiç 3 saat uyumadı geceleri mama içiyor bide anlamadım ben nasıl oluyor 😂
egeniinnannesi mamylatte bebekten bebeğe değişiyor 😂 bizimkininde 2 saat uyuduğu oldu bazen 3 bazende 4 değişiyor. Bazende 30 dk😂
ayseguloget egeniinnannesi benimkinide biraksam sabaha kadar uyucak ben yinede kiyamam 2 saate bi uyandiriyorum su an kendi sutumu sağıp veriyorum uyku arasinda uyanmasin diye 40indan sonra muhtemelen 3 saat yaparim
sedatadik egeniinnannesi sıkıntıysa uyandır bacım 3.4saatte bir 3 çocuğumu öyle büyüttüm ben sen nasol istiyosan öyle yap
hemshireanne egeniinnannesi anliyorum anne olarak gonlunuz el vermeye bilir ama 5 6 saat aslinda uzun bie sure degil. Aciksa uyanir zaten. Yinede siz bilirsiniz isterseniz uykuda beslegin. Ama gun icerisinde beslediginizden daha az cc vermenizi oneririm oyle daha rahat uyur midesi tam dolmamis olur
egeniinnannesi hemshireanne teşekkür ederim. Şimdi uyandırıp beslemezsem şekeri düşermiş gibi hissediyorum