damlaydinn evet 3.ayda başladık 5.ayda dişlerin beyazlığını fark ettim önce diş incisi mi acaba diye düşündüm fakat gördük ki dişin kendisiymiş 🥰 hala salyaları cok fazla eller ayaklar hep ağızda , ne bulsa agzına atmaya kalkıyor agzına sokamayınca ağlıyor aşırı sinirleniyor. Bu yüzden oyuncaklarıyla oynatamıyorum cok sinirleniyor. Velhasılkelam 3ayda başlayan diş serüveni alttan 2 diş belirerek 5.ayda cıkmaya başladılar